Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a crescut ușor în primele nouă luni ale anului, iar în trimestrul al treilea avansul a fost mai accelerat, susținut de condițiile propice din perioada verii, a anunțat, joi, compania, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola din Europa.
„Volumul în România a crescut în primele nouă luni cu un procentaj scăzut de o cifră (sub 5%, n.r.). În trimestrul al treilea, volmul înregistrat în România a urcat cu un procentaj ridicat de o cifră (între 5% și 10%, n.r.)”, se arată în raportul Coca-Cola Hellenic.
În trimestrul al treilea al anului trecut, compania a consemnat în România o scădere de sub 5%.
„Rezultatele operaționale și condițiile bune privind vremea pe timpul verii, perioadă cheie pentru vânzări, au susținut volumele în trimestrul al treilea”, notează compania.
La nivel de companie, volumul vânzărilor a scăzut cu 1% în primele nouă luni, de la 1,618 miliarde de navete la 1,605 miliarde de navete. Piețele emergente au înregistrat un avans de 3% al volumului, al cărui impact a fost, însă, anulat de de scăderile de 5% pe piețele mature și 2% pe cele în dezvoltare.
Veniturile nete ale Coca-Cola Hellenic au avansat cu 3% la nouă luni, de la 5,33 miliarde de euro anul trecut la 5,47 miliarde de euro.
Coca-Cola Hellenic deține în România patru fabrici, la Iași, Timișoara, Ploiești și Vatra Dornei.